dinsdag 17 november 2009

Maz maakt ook nooit meer iets mee

Of gewoon in november niet zo. Misschien is november een hele saaie maand. Dat er niks leuks te doen is. Of dat de winterdepressie in slaat en ik alles, hoe leuk ook, als niks ervaar. Zo van mwah. Moet ik daar nu een logje over schrijven? Neu.
Of nee! Dat er juist zo veel leuke en spannende dingen zijn dat ik geen tijd heb om te schrijven. Dat ik niet kan kiezen tussen al die geweldige dingen. De verjaardag van de OLM. Dat het hele huis vol met zijn vrienden zat. Das raar. Een vreemd feestje in je eigen huis. Winkelen in Arnhem met dat enorm leuke rokje dat veel te duur was. En het 40-jarig huwelijksweekend van mijn ouders. Etentje. Borrel. Toneelstukken vertalen. Borrel. Etentje. Managementvaardighedentraining. En ook nog gewoon werken. Weekendje Schier. O nee, dat komt nog.
Maz maakt teveel mee. Ja. Dat is het.

Bent u weer een beetje bij? Volgende maand volgen Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw. Hebben we dat ook maar vast gehad.

2 opmerkingen:

Ez zei

Ja, fijn! Doe maar gauw nog een verhaal!

pepperfly zei

Kijk. Da's nog eens efficient bloggen!