dinsdag 21 juli 2009

Schijn, schijn, schijn!

Ik ben een reus.
Hoog toren ik boven de wereld uit. 
Wijdbeens sta ik met mijn enorme voeten stevig op de grond gedrukt.
De mensen om mij heen komen net tot mijn enkels en kijken verwonderd omhoog.
In mijn buik zo vlak onder mijn borstbeen zit een groot gat van waaruit gigantische gouden stralen de wereld in schijnen. Naar links, naar rechts, en recht vooruit.
Mijn armen reiken naar voren, mijn hoofd lichtjes naar achteren gebogen.
Mijn ogen gesloten.
Een brede glimlach vormt zich om mijn lippen.
Ik ben de zon.

4 opmerkingen:

guronaqi zei

Dat doet me HIER aan denken!

Maz zei

@guronaqi: wauw, ja. dat slaat de spijker wel op zijn kop. Alleen heb ik niet zo'n goudkleuring catsuit aan. Wel sexy hoor.

Impa zei

Shine, baby, shine. Dat belooft wat.

quirk zei

Da's mooi, dat jij dan bent.
Kun je dan nog net íets harder schijnen aub? ;)