dinsdag 26 januari 2010

Het helpt

Een beetje. Retail therapy. Retail therapy helpt een beetje. Niet: een beetje retail therapy helpt.

Helaas is er in huize Maz nog geen nieuwe douche geboren. We are in between showers at the moment. En als je dan geen douche meer hebt, dan koop je maar een nieuwe tas. Uit pure wanhoop. En gelukkig neemt een collega van me afscheid deze week. Kon ik kadootjes kopen voor hem. Ok dan, en drie dvd-boxen van Waking the Dead voor onszelf. Je moet toch wat. Zonder douche.

7 opmerkingen:

quirk zei

Zo heb je altijd een beetje weekend bij je. ;)

Impa zei

Zeker moet je wat. En dan vind ik dat je je nog ingehouden hebt. Hijsfijn, die tas! Hoeiii!

PS. Is de douche deze vrijdag bedouchebaar? (Ik kom gewoon net zo lang nachtjes logeren tot ik eonder kan.)

Maz zei

@Quirk: Ja! En nu helpt het meer!
@Impa: Inhouden wordt steeds moeilijker. Vrijdag? Ik hoop het wel, maar I'm not holding my breath.

LogPoes zei

Oeh, geen douche... :-( Ik hoop dat hij zich snel manifesteert! Die tas is overigens briljant! :-)

pepperfly zei

Als het helpt. Een beetje. Dan moet je 't doen! Als de douche klaar is, dan heb je vast even geen tijd voor retail therapy, want dan sta je er vast de eerste dagen zingend onder!

quirk zei

:)

Noodles zei

love the bag honey.. en mooi plaatje met die gamma-bakken op de achtergrond :-)
hoop dat je snel uit de rotzooi bent!