woensdag 20 januari 2010

Wat een dag!

Vandaag is Damazter jarig! Mijn blog bestaat één jaar. Hoera! Nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden. Sinds 20 januari vorig jaar heb ik 102 posts en 50 recepten gepubliceerd. Toe maar. Poeh hee. En vele malen meer reacties van u allemaal. Hartverwarmend. Motiverend. Amuserend. Waarvoor oneindig veel dank! Ik hoop dat u het hier naar uw zin hebt gehad het afgelopen jaar. Ik wel namelijk. En we gaan nog wel even door.

Vandaag is ook mijn rijbewijs jarig. Die wordt vier jaar. Hoera! Nog maar één jaartje rijden zonder (al te veel) brokken en ik ben geen beginner meer. Dat is toch wel raar, dat je als je op je 32e nog es een keer je rijbewijs haalt, toch gewoon een beginnersrijbewijs krijgt. Met de dreiging van strafpunten. Net als al die onverantwoordelijke jongens van tussen de 18 en de 24. Tsssss, as if! Mijn score in de afgelopen vier jaren is zero points, wat voor de verandering eens goed nieuws is!

En dan is vandaag helaas mijn douche overleden. Als het goed is staan er, as we speak, twee tot drie stoere mannen de tegels uit mijn douche te slaan, de kraan en de douchekop, -slang en -stang eraf te slopen. Het moest wel. Het werd tijd. Gelukkig gaan diezelfde mannen er nieuwe tegels, kraan, kop, slang en stang in monteren zodat het er er weer piekfijn uitziet zonder dat de tegels bewegen als je ze schoonmaakt. Met waterbesparende douchekop. Moderne grote tegels zodat de douche groter lijkt. Was het maar vast maandag, dan is het af. Ik duim stiekem dat het superhelden zijn en dat het opeens vrijdag al klaar is. Duimt u mee?

8 opmerkingen:

Impa zei

Hiep hiep met je blog! Ik verheug me nu al op alle postjes die je hier nog meer gaat plaatsen.
SMAK!

pepperfly zei

Maar vanzelfsprekend! En van harte met alle vrolijke jubilea!

quirk zei

Ik duim voor je douche en dat je hier nog heel lang blijft posten! Gefeliciteerd!

Marike (alias Juna) zei

Feliciteerd Maz, en nog vele, vele jaren fijne postjes schrijven.
En. Douche ze.

Jet zei

Feliiii

Impa zei

Ik heb me trouwens een dag lang suf gevisualiseerd dat je douche vrijdag al af is. Morgen dus! Kan ik maandagochtend persoonlijk de nieuwe inwijden :-)

Maz zei

@Impa: dat is heel lief van je, maar ik vrees dat het niet geholpen heeft... Het gaat wrschnlk zelfs langer duren. Wegens prutsers die de douche in the first place hadden gebouwd...

Noodles zei

Gefeliciteerd met blog en 4-jarig rijbewijs! Blijf ons verblijden met mooie verhalen en recepten om bij te kwijlen.. (MUFFINS!!!!!!)
ow.. en succes met die douche. toch moet het lekker voelen om al die mannen voor jou aan het werk te zien? en nooit meer bewegende tegels..