woensdag 16 juni 2010

Met grote blijdschap



















Tomatenbabies!!

10 opmerkingen:

Jet zei

Aaaaah... geniet er maar van, voor je het weet zijn ze groot. Slapen ze al door? Lukt het een beetje, met voeden? Hoe is de papa eronder? Is toch anders he, voor mannen, zo'n kleintje.

(mijn cliche's zijn op.. als iemand anders inspiratie heeft, kommmaarop)

Impa zei

Be-schuit met mui-sjes!
Be-schuit met mui-sjes!
Be-schuit met mui-sjes!
Be-schuit met mui-sjes!

Maz zei

@Jet: Met de papa gaat het ook goed. Het is wel wennen hoor, maar ik wil ze nooit meer kwijt. Ik was al dol op tomaatjes, maar het is heel anders als ze van jezelf zijn.

@Impa: Ja en hopelijk straks ook beschuit met verse indoor-tomaatjes!

baz zei

ik heb ook tomaatjes! lekker hoor.

esther zei

Ah, de beroemde tomatenbaby's! Hebben ze jullie afwezigheid dit weekend goed verdragen? ;)

Maz zei

@esther: leuk dat je er bent! Ja en je weet het, als de kat van huis is, dansen de tomaten....

esther zei

@Maz: hier ga ik vaker kijken! En ja, die tomaten hebben zeker flink huisgehouden tijdens jullie afwezigheid.. die hingen laveloos op de bank natuurlijk!

quirk zei

Hee maar trouwens, heb je die tomaten gewoon binnen staan? En gaat dat goed? Want dan.. dan kan ik dat dus ook! :)

Maz zei

@Quirk: Ja in onze tot orangerie omgebouwde woonkamer. Je moet ze wel zelf bestuiven met een kwastje (tomatensex) want er is geen wind om dat te doen. Sommige kruiden vonden het minder leuk en hebben het opgegeven, maar de surinaamse peper en de hysop en de rozemarijn doen het uitstekend!

pepperfly zei

Wooohooo. Ja! Hier ook! Zo zoet...maar hier wel tegen de buitenmuur, want binnen is het een beetje erg druk als er ook nog tomatenbaby's bij komen... :-)