vrijdag 17 september 2010

Goede daad

Ok, je mag eigenljk niet bellen in een stiltecoupe, maar dit gesprek was de moeite waard om te citeren:

"Ja met mij. Er zit een meisje tegenover mij... Wat? Zit je nog op je werk? Ja heel verhaal. Ok. Er zit een meisje tegenover mij met een kaartje naar Nijmegen maar ze moet eigenlijk naar Leiden. Nu moet ze in Zwolle een nieuw kaartje kopen van de conducteur maar dan is ze bang dat ze het niet haalt. Ik dacht, als jij nu straks een kaartje koopt voordat je instapt.. Ja met korting. Enkele reis Leiden Centraal. Ja ze heeft drie vijfjes en een twintigje. Komt goed. Ok, tot zo!"

3 opmerkingen:

Noodles zei

het komt toch nog goed met deze wereld.

quirk zei

Ha, dus het was toch niet louter ellende in die stiltecoupe. :)

pepperfly zei

OH, wat cool! Om helemaal zonnig van te worden. Ondanks het K**-weer. (ggrr) (ohnee, ik was zonnig)