woensdag 29 september 2010

Maz d'r hoofd zit er vol mee

Hoe laat gaat de trein? Vuilniszakken kopen. Gaan we op zaterdag of op maandag verhuizen? Dit is mijn opvolgster. Wel of niet met de auto. Hypotheekaanvraag. Bril halen. Zal ik je even voorstellen? Wat zal ik eens eten? Kopie van salarisstrook. Ik heb m'n boek bijna uit. Bloesje ruilen, nieuwe halen. Lekt de douche nog? De Open Huizen Dag is volgende week zaterdag. Hoe laat komt de trein aan? Is er nog brood? Dit is geen grijs shirt, maar een grijze legging! Hoe groot is 6m3? Doe jij de afwas, dan stofzuig ik de slaapkamer nog even. Heb ik wel uitgechecked? Er is wel yoghurt maar geen muesli meer. Taxatierapport. Wie wil mijn huis kopen? 's Morgens naar de notaris en dan maandag weer. Wat wordt je vaste vrije dag? Maar dan hoeven ze toch geen factuur mee te sturen! Mijn fiets is nog niet verzekerd. Pasje van de sportschool. Nee, ze hebben eerst angst- en stemmingsstoornissen en daarna het reflectief practicum. Was opvouwen. Logje schrijven.

5 opmerkingen:

esther zei

Oi! Druk! Maar het komt goed.. straks wonen jullie in een oase van rust.

quirk zei

Pf, ik raak al gestresst van dit lezen!

Anoniem zei

Dat valt niet mee!
Maar het komt vast goed.
Als we kunnen helpen??????
Liefs uit Heerde

Noodles zei

Succes meissie! zennnnnn....
He, hebben jullie een huis gevonden/gekocht?
XXX

pepperfly zei

Dit lijkt een spoedcursus schakelen...maar gezien het logje dat er op volgde, gaat dat je prima af.