maandag 25 mei 2009

Waar waz Maz?


8 opmerkingen:

Cat zei

Ergens met een voortdurende zonsopgang/-ondergang?

Noodles zei

oh cool, er staat dat het bericht is verwijderd gheghe. dat was ik dus. tikfout.
maarreh, het Twentse land is dus mooi. en dat had ik niet zomaar uit die plaatjes gehaald haha.

Impa zei

Mooi! Vooral die tweede foto. En is dat roze echt echt?
Maarreh... Waar was jij eigenlijk?

rudy kaals zei

Ik ben het met impa eens en wil de tweede foto aan de want tegenover mijn bed. Dan word ik iedere morgen nog fijner wakker.

Maz zei

@Impa: het roze is echt echt en in het echt nog echter. Het resultaat van drie avondwandelingen door het Twentse landschap.

@Rudy: ik merk dat ik iets heb met luchten. Ik heb zelf twee hele mooie luchten op Terschelling tegenover mijn bed hangen. Is fijn wakker worden inderdaad.

guronaqi zei

Wauw, nooit geweten dat Twente zo mooi was. Impressive! En vooral: mooie foto's, Maz, chapeau!

Anoniem zei

Prachtige foto's. Twente? Geen Hoogeland, dit keer?
Groetjes.

Rubato zei

Anoniem is Rubato.
Even ontwent hoe het allemaal moet.