vrijdag 23 januari 2009

Tom Cruise in de polder

Gisteren was de premiere van Valkyrie, met Tom Cruise in de hoofdrol en natuurlijk onze meiden Carice en Halina! Alleen daarom al zou ik de film willen zien. Gewoon om de meiden. Om te weten dat je als doodgewone Hollandse boerentrien ook in zo'n film terecht kunt komen. Met Tom Cruise! Waar ik vroeger plaatjes van in mijn agenda plakte! Tom Cruise!
Eigenlijk heb ik een hekel aan Tom Cruise omdat hij altijd zo raar doet op tv. En dat Scientology gedoe vind ik ook verdacht. En hij schijnt heel klein te zijn. Dat verwacht je ook niet. Maar volgens Carice en Halina is het gewoon een 'human being'. Waar je biertjes mee kunt drinken en harde grappen mee kunt maken. Gelukkig maar. Toen ze afscheid namen zei Carice "dedoei!". Dat kun je dus blijkbaar gewoon zeggen tegen Tom Cruise. Nou Tom, dikke doei en de groeten aan tutjedingetje!

3 opmerkingen:

Impa zei

IEK! Tom Cruise is een enge man. Maar dat hij klein is, is niet zo erg. Ik heb een keer onverwacht ook in oog gestaan met Rutger Hauer en die kwam ook maar tot mijn knie, en toch is het een lekker ding.

Maz zei

@Impa: troe, very troe. Waarschijnlijk voegt de camera niet alleen kilo's maar ook centimeters toe. In het echt zijn ze allemaal piepklein en heel dun.
@Carine: ik zal het eens vragen aan de CKI-ers. Misschien is hij gewoon het resultaat van een PhD-project van bij mij op de gang. Dat valt dan weer reuze mee.

Anoniem zei

sja. hij kijkt enorm vreemd uit zijn ogen. alsof ie bestuurd wordt door een apparaatje met een aan en uit knop.