donderdag 16 april 2009

Provincialen in Amsterdam

Concert in Paradiso. Met Impa. Van Bishop Allen. Nog nooit eerder gehoord, maar aanstekelijk leuke muziek. En hele schattige bandleden. Alsof ze net de natuurkundeles uitgekomen waren.



We hadden er alleen niet bij stilgestaan dat we in Amsterdam waren want dan moet je als publiek heel stil blijven staan, elke beweging onderdrukken en vooral niet laten merken dat je het leuk vind. Dus hebben Impa en ik als rasechte provincialen uit Utrecht met z'n tweeën heel hard gedanst op die ontzettend leuke muziek. En dan zeggen ze dat Groningers stug zijn.

9 opmerkingen:

Impa zei

Cause we are older than the hills, babe, And then some :-)

Maz zei

@Impa: I know, darling. I know....

Impa zei

@Carine: Nu je het zegt... Dat klinkt nog veel mooier!

rudy kaals zei

ja... hier gaan ik dus heen!

rudy kaals zei

zie er namelijk ook weleens uit alsof ik uit de natuurkundeles kom ;)

Maz zei

@Rudy: Goed idee! Hopelijk zijn ze in Berlijn spontaner. Veel plezier!

rudy kaals zei

ik vond het super! en we hebben gezellig staan dansen... ja. berlijn. ook niet altijd even enthousiast publiek, maar ik vond dat het bij dit optreden wel ging. Mijn maatje en ik hebben elkaar een paar keer breed grijnzend aangekeken en "WHOEEHOEEE!" geroepen. Het bracht ons in de festival stemming: IMMERGUT!

rudy kaals zei

ben alleen vergeten een Cd te kopen... dom dom dom!

Maz zei

@rudy: Das war toll, nicht? Leuk dat je het leuk vond. En, OEN! Geen cd kopen. Ik luister em elke dag op de fiets op mn Ipod.