donderdag 5 maart 2009

En nu hou ik er over op

8 opmerkingen:

Impa zei

Hé, nu weet ik waar jouw huis woont!
Fijn dat de kozijnenstress voorbij is. En dat het allemaal toch nog goed is afgelopen.

Maz zei

@Impa: Ja, thank God. Vanmiddag komtie afrekenen. En dan is het klaar, done, forever finished!

Anoniem zei

Wat een avonturen allemaal. Ga je hem fooi geven of een zoen? Of toch maar gewoon een 'heel vriendelijk bedankt, het is keurig geworden. Ik zal u aanraden bij mijn vrienden'?

Noodles zei

wat zijn ze mooooooi! ga je nu achter de kozijnen hangen? (of waren dat de geraniums..?)

Maz zei

@split: ik heb hem enthousiast de hand geschud en vriendelijk geglimlacht.
@Noodles: gerbera's klinkt bijna als geraniums maar zijn wel veel mooier. Daar ga ik het hele weekend naar kijken.

Anoniem zei

Mooooi!

Anoniem zei

Hè, Impa, echt? Herken jij Maz d'r plekkie vanaf hier? Ik tuur me helemaal moe (doorheen de prachtige kozijnen, by the way), maar ik kan het niet thuisbrengen. Al.. lijkt de bouw wel verdacht veel op de huizen in mijn wijkje..

Zou wat zijn, zeg. Wanneer wij drieeen bij elkaar om de hoek wonen? Dan schenk ik koffie (thee)en bak ik taart. Beloofd.

Maz zei

@Juna: Impa speelt vals. Die wist dat allang. En woont zelf bepaald niet om de hoek. Maar misschien jij wel! Ik help jou verhuizen en jij bakt taart. Deal.