woensdag 4 maart 2009

All you need is Love

Ik weet niet op welk moment het precies gebeurde, maar ergens veranderde vandaag van de slechtste dag van de week in de beste dag van de week. Wat eerst prutswerk leek waren daarna strakke goed geplaatste kozijnen, ik snapte opeens wel hoe mijn nieuwe telefoon werkt, de kozijnenman belde op om door te geven dat hij het morgen komt afmaken terwijl hij daarvoor nog een oncommunicatieve hork was. Vanmorgen was ik nog een emotioneel wrak, nu voel ik alleen maar heel veel liefde. Voor mijn lieve pappa en mamma en zus. En voor mijn lieve vriendinnetjes. Omdat ze naar me luisteren, er voor me zijn, me een knuffel geven en raad. Thee voor me zetten en me steunen.

Niet voor de kozijnenman hoor, dat gaat me toch net te ver.

1 opmerking:

Impa zei

I feel the luuuuuuuv, baby! Hou vast die flow. En goed voelen waar hij zit voor als je hem de volgende keer weer nodig hebt :-)