maandag 16 maart 2009

Weekendje Berlijn




7 opmerkingen:

Anoniem zei

I love Berlijn!! Mis het meteen nu ik je foto's zie. Veel plezier daar en happy birthday zo te zien!

Maz zei

@Quirk: Danke! Berlijn is super. Ik kan er blijven komen. Ben helaas alweer terug, maar heb gisteren een geweldige verjaardag gehad.

Unknown zei

Het was waarlijk fantastisch! Om nog een beetje in de stemming te blijven: http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U

Genau!

Maz zei

@Bart: Ieks! In welke stemming was jij afgelopen weekend? Toch gedroomd van de snor van E.? En ik zei toch dat die bril je goed stond!
Genau...

Impa zei

8 foto's in een blokje? Dat ken ik ergens van!
Berlijn is supercool. Ik ben er een paar keer in oktober geweest, met het Short Film Festival. Smullen.

Anoniem zei

Mooi! Berlijn was (ook) mooi en het is met de grootste tegenzin dat ik mij vandaag weer naar mijn werk moest slepen. Mijn foto's krijg je vanmiddag... maar ze zijn vast niet zo mooi als de jouwe.

Maz zei

@Impa: I know, maar het is zo briljant.... Hope you don't mind too much.