vrijdag 27 maart 2009

Leuke keuken

Dat is nou het het fijne van jarig zijn. Je zegt dat je geen kadootjes wilt, en dan krijg je ofwel geld voor een nieuwe oven, of toch een kadootje van Zus die echt iets leuks had gevonden en het niet kon laten.

Kinderen willen graag op muren tekenen. Ik wil dat nog steeds en alhoewel de muren in mijn huis nu van mij zijn en ik het dus gewoon zou mogen doen van mijzelf, is dit een heel volwassen alternatief. Hippe keukenstickers. Nog een heel gedoe hoor. Eerst een ontwerp op tafel uitleggen, acht keer veranderen en dan nog zeven keer draaien en omwisselen. Dan het spannende moment van het plakken. Als dat maar niet scheef gaat! Ik heb nu een vreselijk lamme hand van het wrijven maar dan heb je ook wat. Dank Zus!



En met dat lekkere cd-tje van Lily Allen erbij is het zo klaar. Dank Bart!


4 opmerkingen:

Impa zei

Ik kom er NU aan om dat uit te checken. Schenk maar vast in.

Maz zei

@Impa: biertje, wijntje (rood/wit)?

Impa zei

@Maz: Rood graag! En dan zet ik......... NU! de computer uit.

sploet zei

Heuj! Wat'n leuke keuk'n!!